Na tyto 4 věci si dejte pozor při výběru vybavení do kanceláře a domácí pracovny

Chcete si krásně zařídit pracovní místo, se kterým budete spokojeni ze všech úhlů pohledu? V takovém případě nesmíte podcenit výběr jednotlivých kousků vybavení. Pořádný kancelářský nábytek je totiž nejenom krásný na pohled, ale v první řadě praktický. V článku najdete rovnou čtyři důležité parametry, na které si dát při zařizování kanceláře pozor.

Stůl jako hlavní pracovní prostor

Hlavním pracovním prostorem v kanceláři a domácí pracovně je rozhodně dostatečně velký kancelářský stůl. Zde je potřeba zvolit kompromis mezi tím, co se vám vejde do místnosti, a představami o velikosti pracovní plochy. Při výběru stolu můžete rovnou vyřešit i část úložného prostoru, protože některé modely nabízí praktické poličky a zásuvky.

Správné rozvržení prostoru

Obecně platí, že čím menší kancelář, tím lépe si musíte rozvrhnout nabízený prostor. Zvolit kancelářský nábytek a správně ho nakombinovat tak vůbec nemusí být jednoduché. Pečlivě proto sledujte konkrétní rozměry a klidně si připravte orientační plánek, ať se v tom lépe vyznáte.

Dostatečně velké skříně

A protože pro práci v kanceláři potřebujete i dost papírů, složek a nejrůznějších drobnějších pomůcek, vyplatí se přemýšlet také nad tím, kam to všechno uložíte. S tím pomůže prostorná kancelářská skříň s poličkami či zásuvkami. Hodit se mohou také police na stěnu či nejrůznější posuvné regály.

Myslete na své pohodlí

Nikdo neříká, že práce v kanceláři má být utrpením. Pokud vás všechno bolí, trápíte se s bolestmi zad a necítíte se na svém pracovním místě dobře, možná je čas pořídit novou kancelářskou židli. Snažte se vybrat takovou, která bude ergonomicky tvarovaná a nabídne zádům přesně takovou oporu, jakou potřebují. Uvidíte, že si touto volbou ušetříte mnoho bolestí a hodin strávených u fyzioterapeuta.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *